Halloween!

Nu har det varit Halloween eller Allahelgona! Det brukar innebära fest numera och detta år var inget undantag. Fredagen spenderades på Marieberg för att försöka hitta något att spöka ut sig till. Mitt val blev lite ansiktsmålning för att kunna se ut som en blek vampyr. Vampyrer är ju lite hett och inne nu så jag tyckte att det var en bra idé. Jag vet inte om resultatet blev så bra dock :-). Istället för en het vampyr såg jag ut som en skelögd Joker :-). Förutom den något misslyckade sminkningen var det dock en bra kväll!

Inte mycket att kommentera :-).

AIK vann SM-guld! Grattis!

The Beautiful Mind - 4 plus av 5
Charlie Wilson's War - 3 plus av 5
Ed Wood - Går inte att gradera. Säger bara Tim Burton, svartvitt och att den handlar om världens sämsta filmskapare.

Bästa höstlåten? Au Revoir Simone - Another likely story (Aeroplane remix). Måste vara remixen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0