ditt och datt...

Jag fick lite biverkningar av vaccinet för svinflunsan, en svullnad runt själva sticket.

Liverpool-seger mot Utd igår! Extra roligt tack vare att jag träffade Larsa dagen innan och hävdade att Liverpool skulle vinna.

Utgång i lördags! Mats och Svampen var här innan. Riktigt lyckad förfest med dom, med höjdpunkter som gitarrspel och pizzabeställning. Testade även nya whiskyn, Bowmore. Smakade rökigt och gick ner utan större bekymmer.

Utgången blev Ritz. Ett jävla drag, storstadskänsla, eller kanske snarare billigt snobbställe. Som väntat skitmusik, men bra puls och mycket folk. Hursomhelst hade jag riktigt kul.

Tenta imorgon!

Kikar på Roast nu... Är det inte mycket samma sak hela tiden!? Tror alla har babblat om att Sofia Widstam är gammal och ful idag. Påhittigt... Ångrar mig lite! Magnus Betnér var faktiskt riktigt bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0