Ångestdämpande!?

Nu har jag varit på prickmottagningen och undersökt alla prickar jag funderat över, och som väntat var ingen malign. Syftet med att gå dit var i första hand för att ställa lite frågor hururvida jag borde gå dit med jämna mellanrum osv. Svaret på det blev NEJ. Det gjorde de tydligen endast om det fanns hudcancer i släkten osv. Jag vet ingen i min släkt som haft någon sorts hudcancer, inte ens de helt ofarliga varianterna. Jag frågade även om mitt "ödesdigra" solariumbesök för ett antal år sedan. Läkaren menade på att en gång är ingen gång... Nu har jag, som alla andra, även bränt mig i solen några gånger, men egentligen har det ganska sällan varit allvarligt med flagning och aldrig blåsor. Ja, ja jag är en riskgrupp hursomhelst, men just nu verkar allt lugnt :-). Jag får ta ett par bilder och undersöka mig själv lite då och då.

Nu har jag även sett klart på den första Gudfadern. Det är väl som med Scarface att man inte får säga att filmen inte är top notch. Jag tycker iofs den var bra men inte mer än så. Bra skådespelarinsatser på sina håll men det betyder inte automatiskt att filmen är väldigt underhållande, om man nu inte har någon fetisch för just skådespelarinsatser. Summa summarum blir 3 av 5 plus för den första delen av Gudfadern trilogin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0