CL!!!

Snart drar CL igång för Liverpools del. Får hoppas att dom kan göra en bättre insats än Kalmar mot Debrecen, men det bör väl inte vara något problem om inte en alldeles för stor underskattning inträffar. Jag tippar 3-1 till Liverpool.

Dagen har spenderats med en himla massa läsning i ett försök att komma ikapp i litteraturen till kursen, och om några dagar är jag nog ikapp :-).

Det går segt på gymmet. Har inte vägt mig på länge, men funderar på om jag tappat mer i vikt!? Det gick ju nämligen ganska bra med gymmandet i våras, men nu är allt det borta...

Beställde en tid till prickmottagningen också. Var ju trots allt sju år sedan jag kollade över mina prickar senast.

Ska hjälpa lillasyster att flytta in till stora stan på fredag också :-). Oj vad skönt för henne att kunna dissa Hallsberg nu. Nästan så att resten av familjen borde flytta till Örebro också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0