...

Körde ett cirkelpass på Friskis förut och upptäckte att min "alibi"-träning den senaste veckan inte gett så mycket för jag blev illamående efter en stund :-). Jag skyller på att cirkelpass är intensiva och att jag inte är så van med det... Att jag skulle vara otränad vill jag ju inte kännas vid :-).

Jag har även installerat mig i storasysters familjs hus i Adolfsberg, så nu kommer jag bo här någon knapp månad. Ska bli rätt skönt att ta hand om sig själv ett tag.

Så tycker jag vi bestämmer att vi avskaffar religionen idag, så slipper vi dumma amerikaner som tycker intelligent design är logiskt samt kanske ännu mer korkade islamister som tycker att det är vettigt att spränga sig själva och helst dra med sig ett gäng andra i explosionen. Tänk vilken bra värld det hade kunnat vara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0