Landet brunsås!

Jag har precis kikat på det tredje avsnittet av Landet brunsås, och jag tycker det är otroligt bra. För er som inte sett det kan jag rekommendera det varmt och det handlar om varför vi äter på det sätt vi gör. Medverkande är bland annat Erik Haag och Henrik Schyffert vilka jag tidigare inte varit speciellt förtjust i, ialf den senare. Schyffert har i mina ögon mest känts som den i Killinggänget som är tråkigast, men efter att ha sett "90-talet, ett försvarstal" och nu Landet brunsås har min åsikt ändrats. Schyffert står för väldigt roliga inslag i Landet brunsås. Nu senast pratade han om vilka svindyra knivar, kylskåp och dylikt han hade till sitt kök för att typ koka korv, och en annan gång tog han upp hur gott det är med limpa, ost och O'boj. Jag tyckte dock det förra var roligast för där känner jag igen mig själv så mycket :-). Förr om åren när jag hade pengar köpte jag en himla massa dyra saker till köket trots att jag definitivt inte lagade någon mat. Det bästa var nog när jag köpte en kaffebryggare för ett par tusen, utan att jag då själv drack kaffe :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0