Ord

Man brukar väl säga att ett löfte ibland inte är värt mer än pappret det är skrivet på. Det är kanske lättare att ljuga, lova - för att sedan skita i det, vara osäker osv i text än i tal, men för vissa verkar ändå det man säger i tal vara ganska innehållslöst. Själv är jag världens sämsta skådespelare och tokkass på att ljuga... Jag kan inte säga något jag inte menar, isf håller jag bara käften. Detta lilla faktum gör mig ledsen när andra säger saker de inte menar till mig.

"Everything even out" - Jerry Seinfeld. Ibland är det topp och ibland är det dal, men när man summerar det hela kommer allt ha utjämnats. Egentligen är det ännu positivare. Generellt kommer man ihåg sin historia i ett mer positivt ljus än hur det egentligen var.

"Jag kommer inte höra av mig igen
Och jag kommer inte ta skuld
Så säg det och få det gjort
Det finns bara ett enda sätt att brinna upp"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0