OS!

Nu är det OS igen, och för min del som åskådare har det startat dåligt. Allt jag har tittat på har gått dåligt, i synnerhet för skidskyttarna. Däremot det enda som jag egentligen missat, när Charlotte Kalla skidade, blev det OS-guld. Likadant var det för åtta år sedan, så fort jag tittade gick det åt helvete, med Tre Kronors förlust mot Vitryssland som största smolk. Nu vann iofs curlingherrarna mot Storbritannien, det kanske var vändningen :-).

Annars har jag haft ett par trevliga dagar med besök och mycket film. Jag har som jag tidigare nämnt börjat titta på Pixars animerade filmer, och nu senaste dagarna har jag sett Toy Story och Monsters Inc. Två bra filmer där den tidigare var något bättre. Även Little Miss Sunshine sågs om, vilken är en helt fantastiskt bra film.

Tänkte även lägga in några roliga vinterbilder.

Så här såg min cykel ut när jag kom hem från Åland för ett par veckor sedan. Det hade kommit lite snö...

Kan bli kallt att sitta här :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0