Rubrik är alltid svårt!

Nu är jag inne i en period där jag jobbar nio pass på elva dagar, eller egentligen blir det tio pass på samma tid, men ett av dessa pass blir som sovande natt, så det gills inte riktigt. Det känns dock inte lika tungt som det låter tack vare att jag trivs rätt bra med det jag gör och att en arbetsdag aldrig är den andra lik. Det mesta handlar således om jobb nu och så mycket annat hinns inte med. Ett exempel är att jag inte tränat fotboll på säkert en månad och det endast för att jag inte kunnat komma på någon av träningarna.

Nu snart börjar matchen mellan Arsenal och Liverpool. Det ska väl mycket till att Liverpool vinner, men blir det så är laget, trots en katastrofsäsong, helt plötsligt med och slåss om tredjeplatsen i ligan.

Annars har det nog inte hänt så mycket mer i mitt liv på senaste tiden, och jag har nog inte direkt reflekterat över något speciellt heller. Nee nu börjar matchen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0