Bläiga cykel!

Skitcykel! Idag sa cykeln ifrån helt. Det går helt enkelt inte trampa längre utan att kedjan hoppar av, vilket beror på att några kullager eller något i veven är trasiga så att det knakar, låter och är helt skevt när man cyklar. Låtit, knakat och varit skev har cykeln gjort och varit ett tag, men nu idag pajade den helt utanför Behrn arena, så det var bara knalla in på Lindells och be dem laga cykeln. 700-800 kr någonstans antog de att de skulle behöva ha för besväret... Kanske lika gärna borde köpt en ny cykel!? Jag har dock lagt ner så mycket pengar på virear, däck och annat senaste åren på den här cykeln så jag försöker intala mig själv att jag gör rätt som reparerar cykeln istället för att kassera den och köpa en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0