Bokning på gång!

Nu är det väldigt nära en bokning för resa i höst. Egentligen var det tänkt att preliminärboka idag, men det får bli imorgon istället. Så snart är det dags att ta tag i spanskan ordentligt :-).

Igår hamnade jag mitt i en bilolycka efter jobbet. Typ 40 meter framför mig kolliderade två bilar rejält. Tyvärr satt jag mest och kikade på lastbilen som var mellan mig och kollisionen så jag missade helt vems fel det var. Det enda jag egentligen uppfattade av kollisionen var en skur av glas och mjölk :-). I den ena bilen fanns det tydligen en himla massa mjölk, för det låg mjölk lite här och var på gatan efteråt och föraren var rätt kladdig. Det enda jag gjorde efter kollisionen var att gå ut och se så att ingen var fysiskt skadad samtidigt som föraren i den mest kvaddade bilen tyckte att vi kunde köra förbi. Antagligen ska man väl stanna för att ge sina iakttagelser till polisen om det skulle vara olika verisioner från förarna. Jag kunde dock inte säga så mycket om vems fel det var, som sagt...

Idag avvecklas värnplikten. Underligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0