Lidl!

Dekadensen fortsätter med alldeles för dålig mat och träning och för mycket alkohol, men jag bor inte hemms så ofta och midsommarvecka är det bara en gång om året om jag minns rätt :-).

Hur många år har Lidl funnits i Sverige nu, fem kanske? Hursomhelst har jag uppenbarligen inte handlat där så ofta. Var med morsan dit nyss och förstod inte mycket av hur det är tänkt att fungera när man betalar och ska lägga upp sakerna på bandet för att sedan i princip direkt lägga tillbaka dom i vagnen för att de inte ska åka ner på golvet. Måste man handla två om man handlar mycket på Lidl? Så att den andre kan stå och se till att inget av det som passerat kassasnubben åker ner på marken medan den andra lägger upp varorna på bandet...
Ja, ja... Jag hittade ialf en spanska kurs för 79 kronor så lite cred ska Lidl allt få :-)

Glad Midsommar förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0