Reseplanering!

Det börjar ta sig med reseplaneringen i höst. 13-14 000 kr någonstans borde flygresorna kosta om jag nu kommer iväg till USA och Sydamerika. Inte så himla dyrt faktiskt. Sedan bör det kosta ungefär 11 000 kr för boende under hela tiden i Sydamerika. Det blir ca 25 000, men det är exklusive USA. USA har jag inte räknat på än men blir ju säkerligen lite dyrare än Sydamerika. Om jag ger USA 10 000 kr för boende och bil så är jag alltså uppe i 35 000 kr i fasta kostnader. Då borde jag ha drygt 10 000 kr kvar att leva för i månaden :-). Låter som det kan bli gryyymt! Nu gäller det bara att fullt ut övertyga Bias om att Sydamerika is "da shit" :-). Jag är otroligt laddad :-)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0