Ringklocksproblem!

Min ringklocka på cykeln gick sönder i december förra året, och det får jag lida för vareviga dag numera. Människor, eller mer specifikt personer med hund och barn/tonåringar, verkar vara genetiskt betingande att gå i bredd över både gång- och cykelväg. Allt för att irritera oss stackars cyklister! Nu när jag inte har någon ringklocka blir det problemet ännu större i och med att jag inte kan "ringa" på dessa människor, utan nu får jag smyga upp i röven på dem tills dom märker mig, eller harkla mig och dylikt för att visa att jag kommer. Det senare verkar dock sällan uppfattas. Fast det här är ju bara ett problem tills jag köpt ny ringklocka, men jag glömmer ju bort hela tiden...

Jag är förkyld, snörvel, snörvel.

Wild at heart

David Lynch film, och då får man räkna med massa explicit sex och svårbegripliga manus. Den här filmen är dock baserad på en novell och är således lite mer begriplig än om Lynch kokat ihop det själv, däremot är den istället väldigt sexig :-). Överhuvudtaget en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0