Ett sånt för sakens skull...

Det här inlägget skrivs endast för att jag ska hålla en hyggligt jämn uppdatering i bloggen. Just nu sitter jag på jobbet och det kan ju tyda på att jag har ett rätt bra pass just nu...

Jag är lite för seg för att skriva något vettigt och så mycket utöver det vanliga har inte hänt i mitt liv. Egentligen är det bara lite mycket just nu med jobb, skola och korrestäd.

Jag har sett två filmer till, A bug's life och North by northwest, men orkar inte ge några längre recensioner. A bug's life tycker jag nog är Pixars sämsta film, utan att för den delen vara dålig dock. North by northwest var bättre och påminde lite om gamla James Bond filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0