Opererad!

Idag har jag blivit opererad. Tog bort två födelsemärken som jag skrivit om tidigare. Ett på halsen, så att jag kan raka mig ordentligt, och ett på höften pga att läkaren inte kunde säga till 100 % att det var normalt. Jag är dock inte speciellt oroad över att det skulle vara något malignt. Borttagandena gick fort med lokalbedövning och kändes inte mycket alls. Nu får jag dock gå med plåster en dryg vecka medan såren läker, sedan måste jag tvinga någon bekant till att ta bort stygnen :-).

Nu kommer folk tro att jag skurit mig med rakhyveln någon vecka framåt, eller blivit biten av en vampyr :-).

Lars Wilks blev attackerad under en föreläsning igår. Det är otäckt att det han gör kan väcka sådan ilska. Man undrar ju varför man ens går och lyssnar om man tycker det som sägs är så bedrövligt att man måste attackera föreläsaren? Åsikter måste respekteras utan våld och yttrandefriheten måste stå stark, dock måste människor respektera varandra. Direkt provokation är något helt annat och inget någon bör syssla med, men det Wilks sysslar med behöver ju inte de som provoceras av egentligen ta del av, ellerhur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0