Ornitolog?

Det har varit fruktansvärt mycket jobb sista veckan, därav den dåliga uppdateringen. Jag antar att ni trogna läsare (omkring 20 st) vrider er av förväntan inför varje högintressant inlägg som denna blogg sprutar ur sig :-)!?

Det jag arbetar med för med sig lite av varje, och i torsdags blev jag tvungen att följa med ut till Tysslingen för att lyssna och titta på fåglar. Väl där upptäckte jag att jag är fruktansvärt dålig på fågelarter. Vettitusan om jag ens kan indentifiera tio olika arter? Så nu tänkte jag ta bilder på lite olika fåglar jag ser och plugga in deras namn... Tänkte börja idag, men det gick inte så bra... Alla fågeluslingar flyger ju iväg så fort man kommer nära!!! Är ju inte så kul att ha en bild på en fågel på typ 100 meters avstånd, kan ju vara vilken fågel som helst då hehe :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0