Calama

Nu hamnar vi standigt pa nya lattjo stallen... Just nu ar vi i Calama, en gruvstad i typ norra Chile, allt ar ju relativt! Hit kom vi idag med buss, men tanken var inte att stanna har, men inga bussar gick harifran till Bolivia idag, sa vi blev fast. Ar val kanske lite charmen med att resa att allt inte gar som man hade tankt...??? Imorgon har vi dock en buss, kl 06:00, FY FAN, till Bolivia. Tror aven vi, eller var nog mest jag, gjorde var forsta miss i vart resande... Vi borde akt till San Pedro och tagit en jeep-tur over saltfalten till Bolivia istallet, men jag missade den informationen... Ja ja, inte sa manga som varit i Calama hehe...

Jag har klippt av mig haret... Tanken var inte att det skulle bli sa kort, och jag ser typ ut som en tysk. Illa!!! Inte mina dagar just nu :-).

Ja ja, bara vi kommer till Bolivia blir allt guld igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0