Buenos Aires övertygar!!!

Buenos Aires är inte tokigt, eller det kanske är just det det är, svårt att säga :-). Himla skojigt har vi här hursomhelst!!!

Igår gick vi runt på en sightseeingtur som hostelet ordnade gratis. Där fick vi bland annat lära oss lite om Argentinas historia och se balkongen där Eva "Evita" Peron pratade till massorna för en massa herrans år sedan. En trevlig upplevelse!.

Senare på kvällen igår blev det även lite partaj, det var ju trots allt onsdag. Tillsammans med ett par danska killar vi träffat här spelade vi poker och uno och drack öl för att sedan ta oss ut i Buenos Aires natten, och det hela blev en av de galnaste nätterna i mitt liv, mer behöver inte tilläggas.

Bilder och dylikt kommer upp senare, nu är jag alldeles för trött och tagen för att koncentrera mig!

Kommentarer
Postat av: Anders Oxelgren

vilka smaskiga bilder! Här går allt i sin stilla lunk förutom att första snön kommit så nu blir det att byta däck i helgen. Lite annat än att ta en bira och softa runt. Ha det, Pappa

2010-10-22 @ 16:46:15
URL: http://oxelgren.blogg.se/
Postat av: Anders Oxelgren

vilka smaskiga bilder! Här går allt i sin stilla lunk förutom att första snön kommit så nu blir det att byta däck i helgen. Lite annat än att ta en bira och softa runt. Ha det, Pappa

2010-10-22 @ 16:47:10
URL: http://oxelgren.blogg.se/
Postat av: Andy

Hehe! Snö kan ju vara trevligt, men jag är hellre utan :-). Jo här blir det en och annan bira...

2010-10-22 @ 23:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0