Not mucho!

Varken idag eller igår har det hänt så värst mycket för oss här i Rio. Vi har iofs bytt hostel och bor nu i Ipanema istället för i Copacabana... Annars har det inte blivit så mycket gjort. En sväng ner på stranden här i Ipanema och nyss såg vi matchen mellan Holland och Sverige, ingen rolig syn må jag säga...

Vad händer nu då??? Vettitusan... Mat är lite på programmet känner jag.

Gahh, jag har en fet afteblåsa i munnen = svårt att äta. Usch! Stannade till och med hemma igår kväll för att försöka läka munnen medan de andra pågarna for ut i Rio-natten. Det hjälpte nog föga, idag känner jag istället dessutom av halsen...

Stranden här är inte så himla tokig...




Ja, ja... Får försöka på lite sightseeing imorgon istället...

Kommentarer
Postat av: Anders Oxelgren

Hej! Ja det var en skrämmande dålig match. Men skönt med sol i alla fall ser jag. Här är det riktig höst nu. Ha det bra. / Pappa

2010-10-13 @ 20:02:35
URL: http://oxelgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0