I San Francisco!

Nu ar vi framme i San Francisco, vilken pa forhand har varit en favorit. Nu har vi i princip precis kommit hit och inte hunnit sett sa mycket, men an sa lange kanns det lite segt. Vi bor till och med pa hostel nu igen, som jag vill, men det ar kanske anda dar som skon klammer... Hostelet ar nog toppen, men vi hamnade i ett fyra-rum med skraltiga sangar och det var inte som jag hade tankt. Positivt, an sa lange, ar som ni ser att det finns datorer man kan anvanda gratis. Slipper vi braka om den vi har med :-).

De sista tva dagarna i Vegas var ocksa valdigt lyckade och inneholl lite kul partaj och bad. Det gor ju att man vill komma till nagot som ar minst lika bra... I Vegas hander ju aven allting som uppenbarligen kan handa. Ett exempel var nar vi satt och kakade, da kom en man malad till en staty forbi och gapade pa en annan man... Efter fortsatt munhuggning gav silvermannen den andre mannen en orfil...  Sa skreks det lite till och till slut gick de gick ivag :-). I Orebro finns inga silverman, och hade de funnits tror jag inte de hade slagits pa oppen gata. Mycket roande!

Hittade man en plats i skuggan kunde det vara ratt skont vid poolen trots den 40-gradiga varmen.

Det har ser sa illa ut att jag bara maste publicera det :-).

Pa vagen hit fran Vegas kan jag inte minnas att det hande sa himla mycket spannande forutom stopp pa ett otroligt amerikanskt matstalle.

Nu far vi se vad som kommer ske har i San Francisco. Ett par sakra kort lar ju vara standard-kortet pa Golden-Gate Bron och ett besok till Alcatraz.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte jag kände igen hotellinredningen... ;) Vi bodde också på Circus Circus när vi var i Vegas - bra för plånboken! :) Ha en fortsatt bra resa! Kram

2010-09-20 @ 16:18:18
URL: http://beingerika.blogg.se/
Postat av: Andy

Hehe, Circus Circus är kanske inte det mest lyxiga av hotellen, men som du sa bra pris, och för oss var det lyxboende :-).

2010-09-21 @ 02:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0