Schyys!

de andra pojkarna ligger och vilar, så vi måste vara lite tysta. får skriva med små bokstäver... de var ute igår en sväng medan jag stannade hamma och softade på hostelet, och efter vad jag har hört hade de skojigt.

trots att de var lite slitna idag orkade ialf bias och robert följa med mig ut och kika runt i stan. det blev en mycket lång promenad i det otroligt backiga och vackra san francisco.

så här ser det ut lite överallt. branta backar som korsas av spårvagnar kallade "cable cars" och som dras fram genom en skena eller nåt liknande i marken.

eftersom vi är i usa kände vi att det var dags att bli scientologer, så nu är vi det... eller?

coit tower, ett "landmark" här i staden. som kuriosa använde hitchcook tornet som fallossymbol i filmen vertigo.

tänka sig att jag fastnar på alla bilder, för övrigt är golden-gate bron i bakgrunden.

lite udda... fullt med sjölejon bor det i hamnen. sägnen säger att de flyttade dit efter jordbävningen 1989.

så brant, så brant. alcatraz ute på ön i bakgrunden, och vet ni vad!? dit ska vi imorgon.

lite mer text blir det nog imorgon. jag måste nog duscha nu, känner mig lite skitig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0