Jag har köpt bil!!!

Ja det står rätt, jag Andreas Oxelgren har köpt bil!!! Den första bilen någonsin som kommer ägas av mig! Inte dåligt inte :-). Efter att ha försökt sätta Pelle på att hitta en schysst bil hände det inte mycket så jag fick delegera till Mats istället, och då blev det åka av. Mats letade upp en Clio för 29 000 och idag åkte jag iväg och köpte den. Lite så där impulsivt och inte helt genomtänkt som vanligt, men det gäller att våga när det gäller affärer hehe... Nee men bilen verkade ok, och nu är den min, har dock inte fått den än, var lite som behövde fixas. Tack för hjälpen Mats!!!

Påminner lite om en Ferrari... Förutom färgen då ;-).

Ikväll blir det kalas i gamla korridoren, ska bli kul kul!

Nee nu måste det jobbas lite!

Kommentarer
Postat av: Zandrah

Grattis till bilköpet!

2011-04-10 @ 12:08:37
Postat av: Mats

Hallå där!



Det var bara roligt att få hjälpa till. Hoppas att det blev ett bra köp. Jag och Henrik kommer snart och hälsar på.

2011-04-11 @ 12:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0