29

Ja nu är det endast ett litet sketet år kvar tills jag är 30 år, ändå känner jag mig som en ung talang :-). Tänker jag exempelvis på fotboll, så känner jag mig inte som en avdankad, snart 30 år gammal person, utan mer som en person som kanske skulle kunna bli bra med lite träning, men så är det ju inte :-). Det där var bara ett exempel och kan vara analogt med egentligen vad som helst :-). ...men att vara ung i sinnet är väl ändå positivt.

Gårdagen var en ganska speciell dag... Den började med att, jag nästan 30, vaknade på rygg svagt illamående på lillasyters badrumsgolv tidigt på morgonen... Inte något helt vanligt fenomen i mitt liv... Jag knallade sedan bort till min systers soffa och somnade där istället, för att sedan vakna runt halv 11a. Vid denna tidpunkt mådde jag något bättre och tog en titt upp i min gamla loftsäng som också befann sig i systers lägenhet, dock ockuperad av en fantastiskt söt och nästan helt naken kvinnoperson! Detta var dock inte min syster, även om hon är vacker att se på också, utan en annan kvinna som råkat klampat in i mitt liv denna sommar och rusterat om i mitt ibland ganska apatiska känsloliv när det kommer till kvinnor :-). Vägen mellan helvete och himmel kan vara kort!

Sedan var det dags att korsa runt i Örebro en sväng, hämta upp Linus bland annat, och sedan åka till Hallsberg för kalas med några av de människor jag uppskattar absolut mest. Några fattades, men så är det ju alltid. Trevligt var det dock verkligen ändå. ...och rent jävla superdeppigt att behöva lämna av vissa människor för att inte se dem på en vecka igen. I-landsproblematiken är inte alltid så uppenbart svår, men nog jävlig i att uppfylla allas vår problemkvot.

Börsen går skit, jag förlorar pengar, vilket jag fullständigt skiter i, vilket är jävligt skönt.

Jag tror tydligen att Hasse Alfredsson heter Lasse Alfredsson, vilket är extra roligt när jag skriver in och skickar iväg det som käck slutkläm i ett lätt humoristiskt argbrev till Textalk...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, du är klockren.

Det är alltid lika underhållande att läsa din blogg!



"Lasse Alfredsson", haha jag säger då det..

2011-08-10 @ 10:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0