Snacka om att sätta kaffet i halsen :-).

Satt och jobbade lite med hemsidan idag när jag hörde att det rasslade utanför fönstret. Några barn som leker som det brukar vara tänkte jag, men så dök Linus glada ansikte upp istället :-). Det tog några sekunder innan jag förstod... Blev lite som när man vaknar upp och känner sig lite disorienterad, för Linus passade inte in att stå utanför fönstret här nere i Karlsborg :-). Det kanske dummaste var att han hade cyklat hit... Iofs inte direkt hit, utan han tog svängen runt Vättern, he he sicken skön idé! Han är bra han Linus :-). Det blev lite kaffe och snack innan Linus trampade vidare mot Örebro. I efterhand kom jag på att jag kanske borde bjudit på sovplats, men det var mitt på dagen, så det slog mig inte.
För övrigt hade han även träffat en tysk från München i Hjo som var med också. Den snubben hade cyklat från München och skulle upp till Nordkap... Snacka om cykeltur!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0