Back in business!

Efter två dagars ledighet är jag nu tillbaka i Karlsborg för jobb igen. Ledighet är väl iofs lite att överdriva eftersom att jag även gjort lite jobbrelaterade grejer i helgen. Det är så mycket jag behöver lära mig, hemsidebygge, Photoshop och bla bla, så helt ledig har jag inte tid att vara.

Helgen har varit mycket trevlig med bartömning hos storasysters familj samt partaj med Bias i lördags. Hade nästan gått en halv evighet sedan jag drack senast. Det blev en sväng till Ritz för oss.

Nu väntar en ny spännande vecka.

Kommentarer
Postat av: Zandrah

Vad är det du jobbar med egentligen? Låter som du gör massor med olika saker..? Jag är nyfiken :)

Men i Karlsborg, där bor det väl knappt nån människa längre?

Är lite som Askersund, fint på sommaren men tråkigt på vintern.

2011-02-28 @ 08:58:45
Postat av: Andy

Idag har jag mest varit fotograf. Försökt lärt mig hur en system-kamera fungerar på 10 minuter :-). Men i regel bygger jag hemsida och står i butik 50/50 ungefär.

2011-02-28 @ 22:26:47
Postat av: Zan

Låter ju helt okej :)

2011-03-05 @ 09:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0