Lurt!!!

Ringde en snubbe nyss från något företag som kallade sig Moderna Fonder och som var så hiiimla bra när det gällde pensionssparande. Jag har ju inte gjort några aktiva val så jag lyssnade på vad han hade att säga. Efter en stund ville han registrera mig och skicka hem någon information som jag skulle kunna gå igenom och sedan skicka tillbaka om jag INTE tyckte det var något att ha... Om jag inte gjorde det gav jag mitt tysta medgivande till att byta, något som snubben inte direkt var övertydlig med. Jag tyckte det lät rätt illa, men tänkte ändå att jag kunde få lite mer information om det hela. Det tyckte väl han var så där men gav mig ändå en webbsideadress och sa att han skulle återkomma... Webbsideadressen var denna; modernafonder.se och går till ett företag som är satt i konkurs. Jag hoppas verkligen inte att jag blev registrerad ändå nu... Då kan det eventuellt bli struligt.

Numret som ringer är för övrigt 0850103497. Om de ringer till er rekommenderar jag att ni inte svarar eller tackar nej.

Kommentarer
Postat av: Tresystrarnaijeans

Allting bra med dig idag? (;

Fin blogg!

KRAM

2011-01-24 @ 17:54:16
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/
Postat av: Martin

ringde mej idag och jag sa att jag ville ha lite info, men när jag inte ville säga mitt personnmr blev han sur och la på? är jag med där tro?

2011-01-25 @ 01:49:40
Postat av: Andy

Jo det är bra...



Martin: Ingen aning, men de kan säkert registrera folk även utan medgivande.

2011-01-25 @ 14:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0