bla bla

Jag har ingenting att skriva om :-). Bästa starten, sedan rinner det väl bara på därför att... Många nya produkter inlagda på www.lekoutlet.se idag ialf. Borde egentligen göra en egen blogg för försäljningen, men man ska ha tid med allt också...

Kul att gitarren är fixad :-). Jag kan ju fortfarande inte spela, jag har alltså inte fått den talangen efter att inte ha spelat någonting alls på väldigt länge, som jag hade hoppats på hehe... Men kul är det ialf!

Har jag tänkt på något överhuvudtaget i veckan? Nee, det har nog bara varit jobb i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Zandrah

Blev det någon skillnad i besökare på LekOutlet sedan Mira bloggat om sajten?

Hon bloggar ju så jävla mycket så inlägget försvann snabbt bort från förstasidan..

2011-05-19 @ 19:39:08
Postat av: Andy

Sämre än förväntat, men jag är glad för det lilla :-)!

2011-05-20 @ 21:45:03
Postat av: Zan

Är många som läser hennes blogg, men eftersom hon skriver åtminstone ett inlägg per dag så försvinner ju en del inlägg rätt snabbt rakt in i arkivet, så att säga.

Jag kommer tipsa släkt och vänner om sajten så fort jag har chansen :)

2011-05-21 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0