Minnesanteckning!

Nils snodde mina öl idag, trots att han inte har tänkt dricka några mängder ikväll, Freudiansk "felstjälning" :-)?

Film!

De Ofrivilliga - Mycket bra.

Gitarrmongot - Ok, för många irriterande scener, några guldkorn dock.

New York, I Love You - Mycket bra.

The Silent House - Ok, uruguyansk skräck, prettofaktor så det förslår.

Böcker!

Loe - Naiv Super - Småtrevlig, dock inte lika fantastisk som många får den att framstå. Enkel!

Lemmys Biografi - Himla skojig :-). Bättre än förväntat.

-

Någon slags fest ikväll, ska försöka övertyga Nils om att han egentligen vill.

Jag har alldeles för mycket kläder ser jag när jag öppnar garderoben. Hur kan det då ändå komma sig att jag vill ha mer?

Jag borde ha löpt idag, jag gjorde det inte... Det blir imorgon! ...kanske :-).

Vikt - 71 kg ungefär.

Bilen som tvättades i söndags är skitig igen, mycket. Smart att tvätta bilar på hösten/vintern?

Nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0