Nytt jobb, nytt liv, nya diskussioner

Igår fick jag samtalet jag väntat på! Numret lös upp displayen och hjärtat började banka, beskedet var dock positivt, så det blev ett mycket trevligt samtal :-).

Nu ska det först diskuteras när jag ska börja och när jag ska sluta... Jag måste ju nämligen sluta med det jag gör, innan jag börjar med det nya. Vill dock börja med det nya så fort som möjligt!

Detta nya jobb kommer förändra mitt liv kapitalt; jag kommer säkerligen inte vara speciellt populär i vissa sammanhang framigenom.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis Andy!

Ser med glädje fram emot att få veta mer om ditt nya jobb!

2011-10-31 @ 19:15:34
Postat av: Andy

Tackar och bugar! Vet inte så mycket själv än faktiskt...

2011-10-31 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0