Vuxen?

Efter en lite orolig natt började dagen med tankar om att allt faktiskt skulle kunna gå åt pipan... Tänk om de inte accepterar det hela, tänk om de andra inte kan hålla ut så länge och bla bla... Men vad händer? Jo allt faller på plats, klonk, klonk! Jag begär en lön, som jag inte får, för att jag begärde för lågt... jag fick alltså högre lön än vad jag tänkt :-). Sedan kan jag dela upp arbetstiden, så jag kommer nog bli 50 % handläggare och 50 % webmaster/säljare fram till jul, sedan blir det bara handläggare. Precis så att alla parter ialf blir lite lagom nöjda!

Om det här faller väl ut så är jag vuxen på riktigt om ett halvår eller nåt, får leva det livet jag suktat efter den senaste tiden. Det känns bara förjävla underbart!!!

Ha ha går bara runt och fånler!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Way to go Andy!

Härligt med den där känslan, när man mår så där ypperligt bra och bara fånler. I like!

2011-11-03 @ 16:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0