Nu har jag råkat sagt upp mig...

Ja vad säger man, vad säger jag? Ibland kanske jag inte är den mest rationella, intelligenta, planerande människan på denna jord... Så nu blev det som så att jag sade upp mig från mitt arbete igår. Det är dock inte riktigt så abrubt som det kanske kan låta, för jag kommer med stor sannolikhet jobba kvar här tills slutet av december, och hittar jag inget efter det kan det eventuellt bli ännu längre. Men ialf, jobbsökande är i full gång nu, och alla som bör veta om det vet om det.

Att jag tagit detta beslut beror mest på att jag insett att det inte går att jobba hela veckorna på ett ställe där man inte har, eller har någon lust till att skaffa, något socialt liv. Ensamheten blir olidlig och känslan av att kasta bort lite av sin bästa tid i livet bara starkare...

Efter att mailat alla anledningar till mitt "avsked" igår kväll blev det en rätt sömnlös natt för att sedan ha tagit snacket med "cheferna" idag, och det senare gick förvånansvärt bra.

Ja, ja, det var väl allt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

På sätt och vis oväntat, men ändå inte.

Det låter inte som att du har varit helt nöjd med din tillvaro senaste tiden.

Jag tror inte det blir några problem alls för dig att hitta ett annat jobb!

Kör på bara!

2011-10-01 @ 16:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0