Tandläkaren

Idag var det dags för tandläkaren, en för många otäck upplevelse, men något jag personligen mest känt som ja, något som måste göras. Nu när man blivit "gammal" har ju dock en liten rädsla smygit sig på vad gäller eventuella kostnader som kan uppstå... Fast jag tror dock fortfarande att ilskan över att eventuellt misslyckats med att underhålla sina tänder, vit ett eventuellt hål, ändå är större än den eventuella kostnaden. Vi tar eventuellt en gång till för sakens skull... Några hål hade jag dock inte!

Nu var det inte det jag skulle skriva om utan en annan del av besöket. Det är lite som att gå till frisören! Att man kan ha turen att en söt och trevlig tjej tar hand om en :-). Jag hade inte någon lust alls att gå därifrån :-). Är det så det blir när man är snart 30 nydumpad och ensam, att varenda mer eller mindre obskyr situation blir något väldigt trevligt bara för att en någorlunda söt och trevlig tjej är med i bilden, eller har jag bara en fetisch för tandläkare hehe...?

Prostitution i Sverige; gå till frisören, tandläkaren och i värsta fall köpa en massage :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0