The Portees!

Oj, oj, oj! Det här var överraskande bra! Tror det är den bästa konsert jag sett i Örebro vad gäller normalkända band.

I min betygsättning får konserten 4 på en skala av max 5. Jag saknade lite låtar, men de kan ha spelats tidigare innan jag kom, men av det jag hörde lät det mesta exemplariskt, och vissa låtar som jag inte hade koll på tog mig ändå med storm, och det säger en del.

Kvällens roligaste; att Deportees - Under the pavement - The beach skulle varit ledmotiv eller liknande till filmen The Beach. Faktumet att det skiljer 9 år på låten och filmen gör mig omåttligt fascinerad :-). Att situationen i sig gjorde det ännu roligare behöver jag inte påpeka, fast jag gör det ändå ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0