Musikquiz!

Vänta nu... såg jag rätt, att Nordeas presstaleskvinna hette Annika Winsth? Isf är det humor på hög nivå :-).

Igår var jag, Linus och Linus polare Kajsa, eller just hon hette Alice men det blev Kajsa i min hjärna, på Harrys och deltog i musikquiz. Att det blev så berodde på att jag och en arbetskamrat pratat om det hela, och jag lovat att slå henne, vilket dock inte blev fallet :-O! Det skyller jag på att vi i mitt lag var färre :-). Bortförklaringar är bäst! Hur var quizet då? Fördomen låg i att jag trodde att det skulle vara nördigt svårt med typ massa frågor på album och årtal m.m., men så var det verkligen inte, utan det var snarare lite för enkelt. ...eller enkelt kanske är fel ord, men det var bara kända låtar typ. En lärdom tog jag med mig därifrån, och det är att Freddie Mercury föddes med namnet Farrokh Bulsara. Att det gått mig helt förbi genom alla år är på sätt och vis helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0