Den perifera sopan!

Som fotbollsmålvakt har jag genom mitt liv känt mig som en ganska stor talang, men med en dålig inställning och för höga krav på mig själv för att någonsin "bli" något bättre än en bra division-6 målvakt. Som utespelare däremot har jag nästan alltid känt mig rätt värdelös, typ så värdelös att jag inte borde platsa i någon serie i Örebro län. Nu har jag dock spelat några matcher med PFC:s B-lag i grusskor och utan att träna något överhuvudtaget, och vet ni vad, det går hyggligt :-). Idag spelade vi mot HOIF 2 och vann med 4-1, och jag spelade ytterback hela matchen. Motståndet var inte bra, och jag utmärkte mig inte, men jag hade rätt mycket boll och de flesta passarna gick till rätt adress. Det är inte höga krav, men jag ska försöka omvärdera mig själv till ialf en helt ok division 6-7 spelare :-).

Ikväll blir det partaj i det fantastiska vädret!

Jag ska till Hultsfred också, men det ligger ett par veckor framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0