En helg till...

Så har ytterligare en helg passerat revy i livet. Denna gång blev det en lugn fredag med lite vin och På Spåret. Lördagen sedan ägnades åt att gå på och öl- och whiskymässa med Lundmark, Anton och en kompis till Anton som jag aldrig träffat förut. Trevlig och, som vanligt, välfylld mässa. Jag föredrar dock ost- och vinmässan, med anledning av att på den mässan går det mesta man provar att köpa på Systemet senare. Det jag provade nu var antingen alldeles för dyrt, whisky, eller alldeles för ovanligt, massa olika konstiga ölsorter. Men trevligt var det.
 
Söndagen spenderades mestadels med resa och handbollsmatch i Åby utanför Norrköping. Vi förlorade med en boll, och jag gjorde väl en av mina bättre matcher i A-lagssammanhang i handboll, de matcher jag gjort på den nivån är ju trots allt ganska lätträknade. Det blev ialf sex mål på lika många lägen, och det med en lätt bakfylla i kroppen. 
 
Annars är det inte så himla mycket mer att förtälja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0