Michael Haneke

Har sett två filmer av Michael Haneke senaste veckan; The White Ribbon och The Piano Teacher, helt klart ovanliga och sevärda filmer.
 
En del öl har det blivit i helgen, vilket kan sammanfattas med att jag haft det trevligt, vare sig mer eller mindre.
 
Liverpool spelade nyss 2-2 mot City, och i motsats mot matchen i veckan mot Arsenal, så tycker jag att Liverpool var värda att vinna den här gången. Reina klantade till det så att det blev 2-2.
 
Jag försöker samla in bilder från diverse händelser man varit del av genom livet, och det går väl så där, trots att jag frågar runt om bilder till alla möjliga personer.
 
I fredags var jag i Hedemora och arbetade. Det mest intressanta var att byta tåg i Avesta/Krylbo, beroende på att stationshuset var så himla coolt.
 
Jag köpte kavajen till ylle-brallorna i lördags. Rea, men ändå dyrt... Nu får jag lugna mig med klädinköpen. Skulle ju vara kul att ha råd med en surfplatta och kanske någon resa också.
 
Bästa låtarna just nu; Chairlift - Bruises, The Naked and The Famous - Young blood eller Punching in a dream.
 
Nu står matlagning på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0