Dåligt planerat efter vädret...

Idag har det nog varit årets varmaste dag i Örebro, och således hade jag planerat in tvätt, städ, klippning, träning, samt att jag drog av en timme sovning på eftermiddagen. Det senare berodde på att förra natten spenderades på en luftmadrass hos mor och far efter att vi firat Saga och Lisa hela kvällen. Summa summarum är att jag inte varit ute mycket i solen, vilket kanske är brukligt en dag som denna.
 
Annars inte mycket att förtälja, förutom att jag försöker hålla mig ifrån alkohol den här helgen för att försöka få någon styrsel på magen. Jo nu är biljetter köpta till Håkan i Tanumsstrand på fredag :-).
 
Nee snart dags att möta upp Nisse och Bisse för lite grill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0