Toto i stan, men utan mig i publiken

Toto är i stan. Det är nästan lite sjukt, eller det är mycket sjukt. Nog att det säkert var 15 år sedan de var på tapeten på riktigt, men det är ändå stort. Nu kostade biljetterna alldeles för mycket för att jag skulle orka stå upp i uppskattningsvis tre timmar för att vänta på de 4-5 låtar jag känner igen. Det hade dock varit himla mysigt om konserten varit en fredag istället för en onsdag. Nu har jag ju inte ens möjlighet att sitta i krokarna för att lyssna och ta en öl eller tre, av den anledningen att jag ska upp sex imorgon. Det hade gått an att vara uppe lite längre ikväll om det inte varit för att jag fått magkatarr igen. Efter att ha tryckt i mig alldeles för mycket Roibos-the på jobbet förra veckan sade magen ifrån. Det roliga är att jag försöker dricka the för att inte dricka så mycket kaffe, som brukar kunna ge mig magkatarr annars. Roibos var dock inget min mage uppskattade. Så nu har jag inte kunnat sova under ett par nätter på grund av att det känts som någon hällt ut en flaska saltsyra i magen. På tok för mycket mer syra än vad som är brukligt i magen... Igår inhandlade jag dock Omeprazol och nu är det bättre igen, peppar, peppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0