Smärta!

Att skrapsår och träningsvärk kan vara så hämmande. Efter ett tufft benpass på gymmet, plus några fotbollsmatcher i korpen, igår är min kropp äckligt öm. Ett skarpsår på armbågen värker konstant och benen är fyllda med träningsvärk. Det måste vara åldern, för nog var man sliten när man var ung, men inte fan var det så här illa?
 
Tennismatch mot Nils i måndags. Nils krossade mig planenligt, trots att jag överraskade mig själv med, enligt eget tycke, att inte vara genomusel.
 
Storasysters familj kom till Sverige idag. Många kramar och återseenden blev det, samt god mat från mor min.
 
Midsommar verkar bli ett debacle i år. Inget Västkusten, så nu vettifan vad jag ska ta mig för..? Inte helt nöjd med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0