Soligt och varmt

Den här rätt behagliga värmen för med sig en önskan om att ändå bli lite brun, kontra ångesten för hudcancer. Jag kommer aldrig bli brunast, men jag vill inte heller vara vitast. Ska jag bli lite brun, kommer jag först bli röd, och då får jag hudcancer-ångest. En riktig paradox.
 
Dagen innan Nationaldagen spenderades med mat och öl i goda vänner sällskap. Nationaldagen spenderades lite här och var, och var på alla sätt riktigt trevlig.
 
Denna soliga dag har spenderats genom att städa lägenheten och genom att äta falafel, och läsa, i solen. Ikväll blir det att kika på fotboll, och hoppas på att Sverige kan hitta på något bra i Wien. Det kan säkert bli utgång på det också. Mycket folk i omlopp beroende på student osv. Kan bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0