Tiden den går

Ja nu har det varit helg igen, och den har gått lika fort som alltid. Veckorna går inte så sakta de heller för övrigt, så snart sitter jag väl här och är 40 år istället för 30, hemska tanke...
 
I fredags kväll blev det mat på Level med rätt många arbetskamrater. God mat och allmänt trevligt. Jag vet inte om de andra fortsatte ut, men jag och några andra bröt ialf upp vid 22:00 tiden.
 
Lördagen var en aning hektisk. Städning, träning, kika lite kläder (letar efter en mörkblå klavaj, och jag hittade två bra, men är ju en pengafråga, så jag inhandlade inget den här gången), till Per för fotboll, och sedan till Ali, och till sist Ritz. Per hade blandat iordning någon slags tabasco och sprit-blandning som skulle inmundigas så fort det blev mål på stryktipset... Det slutade med att alla var rätt bladiga redan vid 18:00... Ritz var väl så där sedan av någon anledning. Det roligaste var nog Ehsan som hade dansshow på scen typ hela kvällen.
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Kikat på ett par filmer; King of Comedy, en gammal och väldigt bra Scorsese-rulle med Robert De Niro i huvudrollen, och även Crouching Tiger, Hidden Dragon, den moderna klassikern av Ang Lee. Var väl inte riktigt min typ av film.
 
Dagens låt: Editors - Papillon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0