?

Nu har jag bokat resa till Budapest, och den kommer ske mellan den 13-16 december. Det blir att jag åker själv denna gång, och denna gång känner jag inte heller en käft dit jag ska, alltså i Budapest. Får se vad jag ska hitta på, blir säkert en del öl och bad.
 
Annars då? Sett filmen "Changeling" i veckan, mycket bra. Vad pysslar Göran Lambertz med när det gäller Thomas Quick? Det känns som att han har ett ess i ärmen som han bara väntar på att kunna lägga fram i rätt läge. Det värsta är bara det att det där esset har försvunnit, för det kan inte finnas ett endaste litet argument till att han skulle ha rätt i det han säger. Han framstår som korkad. Sedan är det rätt spännande att just ingen från Säter uttalar sig. Kanske inte så oväntat, psykologi är ju en extremt inexakt vetenskap, som historiskt bara bygger på vad man skulle kunna kalla ideologier, och det fungerar väl ibland, men generellt är det ju ren nonens, så anledningen till att de inte uttalar sig beror väl på att det de sysslar med, alternativt sysslat med, är ren bullshit.
 
Handbollsmatch på söndag igen, borta... inte superpeppad, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0