För att få vara lite tacksam och fånig

Helgen har inneburit fotbolls-tittande, filmtittande, ett besök till Stora Örebro, ett annat till Bishop, och ett besök till Harrys. Inget utöver det ordinära således, men väldigt trivsamt. 
 
Filmerna som beskådats är "Three Kings" och "The Way Back". "Three Kings" är en totalt orealistisk film som utspelar sig strax efter Kuwait-kriget, men dock väldigt bra. "The Way Back" var väl en aning tråkigare, men intressant på sitt sätt, med fångar som flyr från Gulag i Sibirien. ...och trots att vissa inte håller med mig, Linus, så måste jag säga att enligt min mening går Colin Farrell från klarhet till klarhet i sitt skådespelande.
 
Tanken med det här inlägget var dock mest att vara lite "fånig" och tacka alla härliga människor som jag har omkring mig för att de gör livet så levnadsvärt. 
 
Helgens låt blir; Amason - Went to war, rekommenderad av Linus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0