Inte mycket

Jag har inte hört någonting om jobben än... Däremot har jag blivit rekommenderad att vara vårt områdes representant när det kommer till bidragsfrågor, och det kan jag just nu ingenting alls om typ... Jag är dock än så länge bara rekommenderad.
 
Stort hullabaloo om romer i polisregister nu. Jag har lite svårt att förstå vad registren ska vara bra för, precis som jag från mitt eget arbete inte är överdrivet förvånad att registren finns. Vad som är olagligt och vad som är bra för att förebygga brott går inte alltid hand i hand.
 
Såg precis första avsnittet av "Torka aldrig tårar utan handskar", och jag kan bara instämma i berömmet som serien fått.
 
I helgen åker jag och Bias till STHLM för utgång, hotell och konsert, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0