Så har snart en ny helg passerat..

En inte helt superintressant helg har nu passerat.
 
I fredags var tristessen överväldigande, och med anledning av detta blev det enda som hände att jag tvättade...
 
Lördagen började inte den heller speciellt inressant. Gick upp på stan och inhandlade några par strumpor och ett par öl, och kikade runt i några affärer. Kvällen blev dock lite roligare, jag och Bias gick på bio och såg filmen "Grand Budapest Hotel", Wes Andersons senaste, och den var skruvad och bra. Efteråt gick vi till Wongs på Olai-gatan, där jag aldrig hade ätit förut, och det var en mycket positiv upplevelse. Lugnt och skönt, riktigt god mat, och bra service, även om servitrisen inte kom ihåg vad all mat innehöll när hon skulle berätta om den. Besöket var, som tidigare skrivits, dock mycket positivt i sin helhet. Mätta och belåtna gick vi vidare för en öl på Pitchers, men det var det...
 
I övrigt var lördagen solig och fin, men kall!
 
Idag då? Kikat klart på andra säsongen av "The Wire" och serien blir bättre och bättre. Under första säsongen tog det ett tag att lära känna alla karaktärer, för det är många, men nu har det satt sig, och serien är precis så bra som det sägs.
 
Annars väntar jag mest in att matchen mellan West Ham och Liverpool ska börja om någon dryg timme. Inte mycket annat planerat, eller att förtälja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0