Spännande, nervöst

Idag möts Liverpool och Man City i en match som åtminstone för Liverpools del är helt avgörande på många sätt, vid seger är Premier League-titeln verkligen inom räckhåll, och Champions League-platsen borde knappt kunna vara hotad ens vid förlust av resterande fyra matcher. När lagen möttes runt jul förra året tyckte jag att inte att Liverpool var värda att förlora, så Man City är absolut mänskliga. Synd att Aguero är tillbaka dock, men han borde inte vara i matchform, och Kompany är tydligen skadad, vilket är bra för Liverpool. Jag vågar inte tippa...
 
En våldtäkt i Örebro igår natt igen... Men den här gången tycker jag att det är mycket som låter underligt... Kvinnan påstår att hon inte fick hjälp på sjukhuset, och gick sedan tillbaka till brottsplatsen på natten, och låter sig intervjuas dagen efter överfallet, och där pratar om jämställdhet. På sätt och vis hoppas jag att jag har fel, men frågan är om detta ens har ägt rum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0