Uttråkad, undrande och därav tyst...

Jag hittar innerligt på nya anledningar till att jag inte skriver i bloggen, och denna gång har det nog mest handlat om att jag funderat på om jag är nöjd med hur mitt liv gestaltar sig för tillfället? Det har väl med solen och våren att göra, eller åldern kanske, att jag är ovanligt intresserad av att träffa någon, att vilja tycka om någon, sakna någon... Jag måste ha en testosteron-dipp. De jag träffar här i Örebro brukar dock vara ca. 10 år yngre eller 10 år äldre, och de äldre går jag bättre ihop med, men de är både för gamla och har barn. Kompisar börjar gifta sig, och kikar man lite längre ut i den Facebook-aktiga bekantskapskretsen så ploppar det ut barn lite här och var, och var är jag, på samma plats som när jag var 23 år typ, kanske aningen värre till och med. Börjar ständigt vara den som är äldst när det partajas osv, osv... Det här har stört mig i helgen.
 
Chelsa är ett äckligt lag, och har alltid varit. Kalla det taktisk triumf, men är nog snarare ren jävla flyt, eller ett totalt misslyckande att inte leda Premier League när man som lag lagt ut så enorma summor på spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0