Andorra i januari

Den 21 januari 2015 kommer ett Norwegian-plan flyga ner mig och Bias till Barcelona, och där har vi tänkt att spendera tre nätter, för att sedan åka vidare till Andorra, och även där spendera tre nätter, innan det är dags att åka tillbaka till Sverige :-).
 
Jag fick även en förfrågan igår att ta mig till Los Angeles i maj för att därifrån under några veckor köra bil genom hela USA för att avsluta i Connecticut norr om New York. Bilen skulle i så fall vara en lite äldre Ford Mustang, och resan skulle gå igenom Yellowstone, Mount Rushmore och dylikt. Måste säga att det låter väldigt lockande.
 
Idag är det Nyårsafton, och tanken är att jag ska upp på stan strax för att köpa en herrans massa vin till en fest som Peter och Johanna har ordnat.
 
Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0